stáb, szakértőink

  • Közösségi média!

stáb, szakértőink

Szakértői hátterünk

Logopédus, gyógypedagógus, szükség esetén pedig pszichológus áll rendelkezésünkre. A maximum tizenkét fős gyerekcsoport összetételéből következik, hogy az egyes évek során mely szakértők segítik munkánkat. Előzetes felmérések után heti egy  alkalommal foglalkoznak azokkal a gyermekekkel, akiknél indokolt.

 

Augusztin Annamária
logopédus, szakértő, mesterpedagógus

1988-ban végeztem el a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolát, és azóta logopédusként dolgozom.

1996-ban Amerikába mentem a gyermekeimmel, ahol betekintést nyerhettem az ottani pedagógusok és gyógypedagógusok munkájába.

1997-ben Budaörsre hívtak dolgozni, ahol aktív logopédiai élet fogadott, sok továbbképzési lehetőséggel. Elvégeztem egy számítógépes tanfolyamot, mert Amerikában láttam, hogy ez a jövő.

1998-ban Vincéné Bíró Etelkától 120 órában beszédtechnikát tanultam, mert nagyon érdekelt a beszédjavításon túl a színpadi beszéd is.
2000-tól 2004-ig a Zsámbéki Apor Vilmos Katolikus Főiskolán tanítottam beszédművelést a levelezős óvodapedagógusoknak.

Az évek során folyamatosan képeztem magamat, munkatársaimmal közösen kidolgoztunk egy logopédiai- fejlesztőpedagógiai eljárást, amelyet évek óta sikeresen használunk az óvodás gyermekek tanév eleji szűrésében. Meghatározó volt az életemben az agykontroll tanfolyam, mert a dolgokat más megvilágításba helyezte, pozitív gondolkodásra nevelt és ezt a fajta szemléletmódot a kollégáknak is átadom.

2015-ben kértek fel a Vitamaxi iskola-előkészítő csoport logopédusának, boldogan vállaltam, hiszen az iskolában újra találkozom az óvodásaimmal, akiket immár jó ismerek, és tudom egyengetni az útjukat az első osztályban is.

 

Völgyi Boglárka

óvodapedagógus

Bogi óvónéni, a táncoslábú, víg kedélyű, energiabomba, három gyermeke mellől perdült be közénk.

Ő tényleg minden porcikájával, teljes énjével veti bele magát az ovis életbe: ropja a lába, mutatja a keze, dalolja a szája és közben megállás nélkül, pörög az agya! Született ötletgyáros, kreatív és maximalista kivitelező minden téren. A nehéz pedagógiai helyzetekben találékonyságát, higgadtságát, és fő erősségét, a megértő   humort hívja segítségül. Simogató nézésétől, meleg ölelésétől, lágyan duruzsoló hangjától az örökmozgók is lelassulnak, és érdeklődve figyelik, milyen izgalmas dologról is magyaráz.

 

Witt Judit
pedagógiai asszisztens, irodavezető

Judit a Vitamaxi indulásakor robbant be hozzánk, és azóta oszlopos tagja stábunknak. Munkabírása, vidámsága, gyerekszeretete, ötletessége és páratlan megoldóképessége pillanatok alatt nélkülözhetetlenné tette.

Számára nem létezik lehetetlen: egykettőre “terülj-terülj asztalkám”-at varázsol az étkezésekhez, villámgyorsan megszereli az elromlott laminálót, szerződéseket gépel rekordidő alatt, játékokat és tornaeszközöket rendel akciósan a neten, eltűnt szemüvegeket a föld alól is előteremt. Napközben könnyedén mosolyogva idelibben, hogy simogatva vigasztaljon, odalibben, hogy ruhát igazítson, orrot fújjon, majd a mesesarokba telepszik és lágyan duruzsolva álomba meséli a fáradt lurkókat.

 

Bada Györgyi Zsemle

tanár, nyaraltatáspedagógus

Több szakmai kitérőt követően jutottam el a gimnáziumi tanárságtól a Vitamaxi iskola-előkészítő csoporthoz. Ezzel párhuzamosan bő három évtizede foglalkozom az 5 és 15 év közötti korosztállyal.

A nevelési területek közül az anyanyelvi fejlesztés, a drámapedagógia és az ének-zene áll a legközelebb hozzám. Autodidaktaként és szervezetten folyamatosan képzem magam: pl. “Felkészítő tanfolyam a MESEZENE program óvodai alkalmazásához”; “Tehetségfejlesztő sakk, mint oktatási eszköz”; “Mozgás és tanulás – a ritmus és a mozgás szerepe a 6-12 éves korosztály tanulási-tanítási folyamatban”; „Kaposi László drámapedagógia képzése”; ” Magyar Mozgáskotta Módszer”.

Az alternatív pedagógiai iskolák közül a Waldorf és a Montessori elemeiből használok leginkább, saját módszereim közül pedig a szinte minden tevékenységre kiterjeszthető, kreatív fantáziajátékot, a megértő humort és a holisztikus szemléletet említem.

Úgy vélem, az (iskolai) élet sikerének záloga a kiegyensúlyozott, kíváncsi, nyitott, terhelhető személyiség. Ilyen gyerekeket szeretnénk iskolába indítani az együtt töltött vitamaxis év végén.

Stadler Bence

rekreációs szakember

Bence bácsi, zsenge kora dacára közel egy évtizede foglalkozik értő módon az óvodás, kisiskolás korosztállyal.

Neve Budaörs-szerte fogalom, jól bevált módszere a következő: röntgen szemével és kifinomult antennáival hipp-hopp feltérképezi a gyerekeket, végtelen türelmével és empátiájával pikk-pakk kapcsolatot teremt velük, majd egy púpozott evőkanálnyi szakértelemmel, meg szeretettel megbolondítja a dolgot.

Ennyi, és már ki is keverte a vidám, közös munka, játék receptjét, fürtös hajú koboldokkal, vagy éppen csibész szemű királylányokkal!